Przed odesłaniem towaru zachęcamy Cię do zapoznania się z regulacjami prawnymi dotyczącymi zwrotów produktów z apteki internetowej. Jako apteka internetowa podlegamy kilku przepisom.
Co można reklamować
- Uszkodzona paczka
- Produkty z wadą jakościową (np. popękane tabletki, uszkodzone opakowanie)
- Błędnie wysłany towar np. spakowanie innego towaru (wyłącznie jeśli nie został otwarty)
- Sfałszowanie produktu leczniczego
Etapy procesu reklamacji
- W sprawie reklamacji skontaktuj się z nami.
- Poinformujemy Cię o dalszych krokach.
- Rozpatrzymy twoją reklamację!
Co jeśli paczka jest uszkodzona?
Jeśli odmówiłeś przyjęcia przesyłki
Jak najprędzej skontaktuj się z nami aby poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Wyślemy ponownie zamówienie lub zwrócimy kwotę na Twoje konto.
Jeśli zwartość była uszkodzona
Jak najszybciej skontaktuj się z nami aby poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Zrób wyraźne zdjęcie zewnętrznego opakowania oraz zdjęcie uszkodzonego produktu i prześlij je do nas.
Wyślemy do Ciebie kuriera na nasz koszt, w celu spisania raportu szkody. Jeżeli przebywasz na kwarantannie to prześlemy do Ciebie protokół szkody na twój adres e-mail.
Jak najprędzej wypełnij oraz prześlij nam raport.
Po otrzymaniu protokołu skontaktujemy się z Tobą i w zależności od podjętej przez Ciebie decyzji wyślemy ponownie zamówione towary lub dokonamy zwrotu wartości zamówienia oraz kosztów dostawy.
Dodatkowe informacje
W przypadku gwarancji czas gwarancji jest określony na karcie gwarancyjnej. W przypadku rękojmi czas zgłoszenia reklamacji wynosi 2 lata od otrzymania zamówienia.